• head_banner

Toolots Inc. visita u fabricatore di macchine di stampaggio di plastica Konger, basatu in Ningbo, Cina, fabricatori di macchine altamente ingegneriate

Toolots Inc. visita u fabricatore di macchine di stampaggio di plastica Konger, basatu in Ningbo, Cina, fabricatori di macchine altamente ingegneriate

NINGBO, Cina - April 18, 2017 - Toolots, Inc. è a so squadra esecutiva anu visitatu cù l'operatori di una facilità di fabricazione in Cina chì produce macchine per stampaggio iniezione di plastica altamente innovativa fatta cù i più belli cumpunenti custruiti in Austria.A riunione cù Konger, basatu in a cità di Ningbo, era parte di una missione cummerciale in corso à a Cina orientale per cunnette cù novi fornituri potenziali di prudutti industriali à u mercatu di fabricazione americanu.

Konger produce una vasta gamma di linee di macchine per stampaggio a iniezione di plastica.A so macchina firmata, parte di a serie Konger Chameleon, hà a capacità di mischjà dui o trè culori diffirenti in combinazioni infinite è a so tecnulugia d'iniezione riduce u differimentu in u moldu stessu, prestitu una vita di u muffa assai più longa.

Lawrence Song, direttore di vendita di Konger North America, hà dettu chì a fabbrica d'alta tecnulugia hà a capacità di pruduce circa 50 à 60 macchine novi per mese è chì a dumanda di sti prudutti hè alta;i so clienti venenu da tuttu u mondu, da i Stati Uniti à Malaysia.U direttore generale di Konger, Jerry Qi, hà dettu chì metterà e so macchine contr'à qualsiasi cuncurrenti, cunfidendu in a so tecnulugia di punta è i cumpunenti altamente ingegneriati in u sistema di iniezione.

"A nostra spezialità hè a pruduzzione di macchine chì utilizanu l'ultima tecnulugia cuncepita in Austria", disse Song durante a riunione, prima di piglià Toolots attraversu a so facilità di produzzione in a bella periferia di Ningbo.U fabricatore hè situatu vicinu à u portu più trafficatu in u mondu basatu annantu à u tonu di carica generale, u Portu Ningbo-Zhousan;a facilità hà a capacità di spedinu macchine à l'internaziunale.

A Serie Chameleon, Song hà dettu, "mischje dui o trè culori in modu chì ogni pruduttu plasticu esce in forma è forma uniformi", ma quandu hè cumpletu ogni articulu esce cun un aspettu unicu sfarente di l'altri.

Raymond Cheng, Chief Operating Officer di Toolots, China Chief Operating Officer Mason Wang, Direttore di Global Commerce Services Grant Montgomery, Plastic Injection Molding Machine Engineer Gary Krause, Product Manager Tony Chen è Direttore di l'Affari Publici Chris Foy anu assistitu à a riunione, è ancu. altri rapprisentanti da u fabricatore basatu in Ningbo.Konger pensa à unisce à u mercatu in linea di Toolots per ghjunghje specificamente à u cunsumadore di fabricazione americanu, furnisce macchine di qualità à prezzi competitivi utilizendu l'ultime tecnulugia ingegneria europea.

Toolots hà visitatu u stabilimentu di fabricazione sprawling, inspeccionendu ogni tappa di u prucessu di fabricazione per una larga gamma di macchine.E macchine di Konger sò capaci di pruduce prudutti di plastica di tutti i tipi è dimensioni, da manichi per rasoi dispunibuli chì mischianu dui à trè culori à tazzi di varii grossi è assai di più.Cum'è parte di u prucessu di teste cumpletu di a cumpagnia, e macchine sò eseguite secche attraversu un trasformatore prima di l'imballu per assicurà chì l'operazione hè à i livelli di punta.

A cumpagnia hè specializata in a fabricazione di macchine di stampaggio d'iniezione di plastica persunalizati per i fabricatori mundiali, custruenduli à vari livelli di tensione specifichi per ogni regione di fabricazione o dumanda specifica di u cliente.Macchine custruite apposta per i clienti internaziunali sò assemblate in a fabbrica di Ningbo.

Konger produce Kon-Tec è K-Series di macchine in più di a Serie Chameleon, arrotonda una linea di prudutti chì si adatta à ogni tipu di fabricazione industriale.Tutte e macchine sò programate cù nove lingue diverse, da l'inglese à u cinese mandarin, è altre lingue ponu esse programate nantu à a dumanda di u cliente.

Toolots cuntinueghja à scuntrà cù i pruduttori industriali durante a so missione cummerciale in Cina, è avarà annunzii supplementari in i ghjorni à vene nantu à l'addizioni à u mercatu in linea di u mercatu in espansione in California.


Tempu di post: 19-10-2022